Alex Vissering

woensdag, januari 25, 2006

Welkom in mijn leven!

Mijn eerste weblog gaat over t verschil tussen een stukje schrijven en een stukje moeten schrijven. Dat gaat nu gebeuren. Ik moet mijzelve elke week er toe zetten om een A viertje of iets minder op papier te zetten en in mijn log(?) te plaatsen.
Leuk. Ten eerste omdat ik het schrijf in’ words’ met een veel te grote letter en ik niet weet hoe ik het moet verkleinen en ten tweede omdat u het leest.
Elk zichzelf respecterend politicus, belangrijke Nederlander en B-ger(bekende grunneger) wordt geacht een weblog bij te houden.
Nu dan, ik zal mijzelf dwingen achter de computer plaats te nemen en mijn laatste grijze cellen aan te spreken om u,geachte lezer er van op de hoogte te stellen wat mij drijft om te doen wat ik doe. Genieten van mijn leven,liedjes schrijven, werken als muskusrattenvangert enzovoort, enzovoort.
Denk vooral niet dat bij mij alles rozengeur en manenschijn is.
Ook een artiest moet hard werken,heeft last van zuur en lijdt aan verstoppingen.
Ondanks normale menselijke wereldlijke probleempjes acht ik er wel aan vast te houden dat men toch hier en daar een kleine uitspatting van tevredenheid, geluk een soort welzijn zich meester mag maken van de persoon in kwestie. Ik dus.
Egoistisch? Jazeker! Zijn wij dat niet allemaal, vooral in deze tijd van oppervlakkigheid en gedreutel in alle lagen van de bevolking prijs ik mij zeer gelukkig met de situatie waar ik in verkeer.
Ik mag af en toe optreden voor publiek die mijn liedjes leuk vinden. Ik mag in de natuur rondlopen en genieten van alles wat groeit en bloeit en ons altijd weer boeit.
Ik mag foto’s maken,zeggen en zingen wat ik wil, alles op papier zetten wat in mij opkomt. Geweldig toch.
Als ik vind dat ik Jan Peter een eikel is, of het zo is weet ik natuurlijk niet, dan zeg ik dat gewoon.
Kortom,ik heb een weblog en hoe ik dat ga aanpakken weet ik niet. De ene keer zal ik de loftrompet blazen,terwijl ik de volgende keer zwaar geschut in zal zetten.
Eén ding is zeker. Ik vind het leuk om te doen en ik vind het nog leuker dat het af en toe gelezen wordt door derden.
Welkom in mijn leven!
U mag alles van mij weten behalve mijn pincode.

3 reacties:

  • Moi Alex,
    Dapper initiatief. Als jij je best doet om geregeld een stuk te schrijven zullen wij ons best doen om het geregeld te lezen. Groet uit Sappemeer.

    Door Anonymous Anoniem, Op 9:57 a.m.  

  • beetje kerel geeft z'n pincode ook, Alex!

    Door Anonymous Anoniem, Op 1:18 a.m.  

  • Moi Alex!

    Ik hol van dei mooie stokjes! deurgoan man!!

    Door Anonymous Anoniem, Op 11:47 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage