Alex Vissering

woensdag, februari 08, 2006

Deadline

K Ben even naar de familie Porrenga van het Boschhuis in Ter Apel geweest en heb 11 maart de grote zaal besproken.
Er is geen weg terug meer. De posters en kaartjes zijn gedrukt, de uitnodigingen klaar en er heerst een stressachtige gezellige sfeer in huize Vissering.
1 Maart is de deadline,dan moeten de opnames,layouten, filmbeelden met menu’s en de bijbehorende cd’s en dvd’s de deur uit om te worden gefabriceerd tot mijn nieuwe product CD/DVD, n stukkie van miezulf.

Het boek is op dit moment bij Jur in Frankrijk en Jur kijkt alles nog even na, zet de goede lettertype bij de goede foto en laat zijn grafisch oog over het geheel schijnen.
Alleen al bij de gedachte dat het boek in Frankrijk is en niet bij mij in de la is reeds goed voor een halve slapeloze nacht.

De rust die mijn vrouw,zoon en dochter in acht nemen bij het organiseren van een CD/DVD/Boekpresentatie doen mij beseffen dat ik maar een grote halve zool ben die bij het minste of geringste in een diepe mentale kloof schiet om daar de eerste twee dagen niet weer uit te ontwaken. Bent u er nog?

11 maart is de dag dat mijn lichtje branden mag. Geen lichtje zonder mijn steun en toeverlaten die met ijzige precisie kaartjes ontwerpen, posters maken en gastenlijsten produceren terwijl dat ik in redelijke paniek of er überhaupt wel een sterveling de weg naar het Boschhuis,Boslaan 6 In Ter Apel in de provincie Groningen weet te vinden.
Stel je voor dat er niemand komt. Ja, familie. Moeder op de eerste rij, n paar broeders met partner en mijn vaste fans, Lucas en Grietje en voor de rest niemand. Lege zaal.
Marcel Porrenga heeft de kachel al lager gezet en er branden alleen een paar TL’s achter in de zaal….

Kom alstublieft! Ik smeek u! Wat wil je? Jannes erbij of Gea en Lucas?
Burdy? Zeg het maar, als ik vannacht maar niet weer droom dat ik voor een lege zaal mijn CD/DVD/Boek moet presenteren.
De CD moet 1 maart klaar zijn.
Tot 11 maart in het Boschhuis, Hans Alders krijgt de eerste!

1 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage