Alex Vissering

zondag, december 23, 2007

Noordmannen/VisseringsVisie/Grootegast

Wat schaft de pot mit kerstdoagen? n Lekkere vedde kalkoen, n kniene of n gourmetschuddel? Wie eetn de eerste gourmet of fondue en de twijde n biefstukkie van n dooie kou en eerdappelpuree.
t Laifst zol ik de eerste kerstdag stampot zuurkool eetn en de twijde kerstdag de overgebleven zuurkool mit rookspek van de veurege dag lekker opwaarm in n bakpanne.
In de moagere bakbotter wodt dat n soort wonder der natuur in de vörm van n dikke blonde pannekouke geboren mit n smoak woar n drijsteern restaurant jeloers op zol wezen en n oetwaarken as ofst n pond specie in t lief hest.
Kerst 2007 mag van mie begunnen. Ik bin der kloar veur.
Geestelijk bin ik zo wied hin dat t kerstcircus van Billy Smart, Home alone dail 1,2,3,en 4 en Sissi tot mien favoriete televisie programma’s heuren en dat is ook wel ais aanders west.
Dat ligt aan de leeftied zee mien therapeut, noarmoate je older wodden , wodden je milder en kist ales beter geestelek verwaarken.
Ik betrap miezulf derop dat ik oafentou stiekom Ere zij God loop te floiten en Hij komt van al zo hoge van Alteveer spookt mie al n dag of drije deur de kop.
Direct de dag noa Sinterkloas begon mien dwangneurose op te speulen.
Ik tel de lampies bie de minsen in de vinsterbaanke en as k bie twinteg bin begun k weer vannijs.
Der binnen luu dij veur elk roam zo’n ding hebben stoan en veural in ainzoam gelegen gebieden vaalt dat slim op.
In flatgebaauwen doarentegen is t n wedstriedje wel de maiste gekleurde prulloaria in de braand krigt. Rudolpf de rednose Rendier en de Kerstman zulf beheuren hier absoluut tot de toppers. Wie hebben aal onze spoarlaampen vervangen deur olderwetse peertjes van 60 watt , dij hebben we rood vaarfd , mit kunstsnije bespoten om toch aan mien €400 besteden per gezin ,tiedens de kerst in Nederland te kommen.
Kerst 2007, vrede op aarde en in de mensen een welbehagen.
Overal heur k meziek. Van Flappie van Joep totaan nije kerstnummers mit fantasievolle kunstkerkklokken, gejatte teksten en melodieén dijstoe noa ain keer zo mitzingst. Minsen mit volle boodschappentazzen lopen stokgelukkeg deur de winkelcentra en ook bie mie is het ding-dong gevuil roem aanwezeg.
Ik geef het tou. Eerlieks is eerlieks, k vind kerst de mooiste tied van t joar. t Laifst zol k mit n arreslee over de A7 noar Stad rieden om op de Grode Maarkt kerstkransjes oet te dailen aan t winkelnd publiek en mit valende steerns boven Martinitoren soamen mit joe Stille nacht zingen.
Kerst 2007, ik bin der kloar veur. As onze jonges in Afganistan blieven tot 2010
en as der bie ons op Traopel n boetenlandse jongkiddel mit zien hoogzwangere vraauwe op stroade lopt mit n vözzeltje pepier mit AC Terapelervenen derop den wait dat de vrede op aarde dichtbie is.
Moak der wat moois van…. Goie kerst!

2 reacties:

  • Moi Alex, hier een bericht van een grote fan van je, het was weer een leuke uitzending. Van Ivo, ps ik heb net als jij ook een eigen pagina op Blooger: http://dedrummer.blogspot.com, ga maar eens kijken en ik zou het heel leuk vinden als je een bericht achter laat het mag in het Gronings! Ps, je cd is ook leuk geworden ook die 2 liedjes in het Nederlands maar geef mij maar Gronigns.

    Door Blogger Ivo's Blogger, Op 3:15 p.m.  

  • Hoi Alex, ik had je weblog even gemist maar hij is er weer, mooi man

    Door Blogger Gerard Kruijer, Op 8:10 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage