Alex Vissering

zondag, december 16, 2007

Noordmannen/VisseringsVisie/Oude Pekela

Kerstfeest komt deraan. Het feest van de vrede holt ons dizze duustere doagen in de ban. De veurberaiden veur dit commerciële consumenten hoogtepunt drift ons aarme staarvelingen hier en doar tot grode wanhoop.
Roezie in de keet, sikkom bienoa gewoapende conflicten en net-nait echtschaidingen binnen aan de orde van de dag. Het post X-mas syndroon drift de minsen de weken veur t feest oetmekoar om tiedens t twijdoags denk en vreetfestijn weer biemekoar te kommen in schiere kledij en mit onthoaste gedachten, beneveld deur de wien oet t kerstpakket en n kerst CD van Celine Dion of Jan Smit mekoar de laifde veur aaltied en aiweg te belieden.
Hikhakjederij over de verlichting in toene en laange strengen illuminoatie aan de windveren wodt weglaacht en de wereldvrede begunt tiedens de kerst in de diverse hoezen in Stad en Ommelaand. Bie ons draigde de boudel te escaleren deur de aankoop van een CD van Maria Carrey, n eelske Amerikoanse zangeres mit n smankse oetkiek, dij inderdoad hartstikke mooi zingt mor woar ik spontoan jeuk en oetslag van krieg, zodoaneg dat ik deur krabberij nait in stoat bin honderd percent van t kerst, loat ik het woord mor n keer bruken, gebeuren kin genieten.
Der dainde zok bie ons nog n conflictsituoatie aan.
t Oetzuiken van de kerstboom. Sunt joar en dag is dat bie ons de slechtste dag van t joar. Tiedens mien streuptochten deur Westerwolde begun ik in September aal hier en doar rond te kieken. Op de Schoalbaargerweg stonden ze, bie Selgn in t bos achter Bennewolle stonden ook n poar schieren.
Het is mien joarliekse hoogtepunt om mit n kerstboom thoes te kommen dij de goudkeuren van de echtgenote/vriendin/directrice dij tevens president directeur van mie is te overtugen dat in t haile gebied tot aan Stad gain mooiere boom te vinden is.
Tiedens de prizzentoatie van mien boom hol ik n reloas over fijnsparren,zulversparren, dennen, pseudotsuga’s en nuim mor op.Elk joar denk ik mit t tuutaai van Columbus thoes te kommen. Elk joar denk ik mit de mouder aller bomen in mien karrebakke n wit voutje te hoalen.
Den volgt de reactie van heur, dij de boom, dij mooie boom versieren mout.
Ja, leuk, wel n beetje apart. Woar ik n mit troanen in de ogen n omhelsing verwacht haar is n laauwe reactie mien dail.
Der zitten inderdoad wat broene takkies onderaan de zulverspar mor dat kist ja wel noar de mure draaien en der zit n wat lange stengel boven op mor ik zoag der toch n stuk van oaf omdat de piek der nog bie op mout.
Vaar Euro het e mie kost en den nog kloagen ook!
Via gehaime wegen, oafluusterapparatuur en mien dochter dij mie ales verteld heur ik de volgde dag de eerste omschrievingen van de boom.
‘Hij is wel een beetje dun onderin” is t dit joar, veureg joar zee ze: ‘Wat n lange,
ja, en wat is e dik aan de ziedkanten.
t Feest van de vrede?
Vrouger haren ze t feest van de vrede.
Dou lagen de herdertjes nog bij nachte.
Dat was mie pas wat!
Is der n kerstbal dij n boom kopen wil?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage