Alex Vissering

zaterdag, augustus 04, 2007

Noordmannen/VisseringsVisie/Muntendam

In gedachten verzopen rie ik over de autoboane mit n gemiddelde snelhaid van goud 100 kilometer.
t Weer is goud, nait te kold, nait te waarm, schier genog om n beste partij kilometers te vreetn. Joarenlaank heb k hier noartou leeft. De grode raise.
De nadde jongesdreum. Mit de camper noar Skandinoavïe over Finlaand, deur Ruslaand , Estlaand, Letlaand, Litauen en zo via Polen en Duutslaand weer op hoes aan. Mien haile repertoire aan nachteleke fantasien heb ik hier in de loop van de joaren op lösloaten. Deur t lezen van : De Laatste Tsaar verbeelde ik mie sums betrapt te wodden in de Barnstainenkoamer, op de barnstainentoafel mit n mooi witteg middelaiws prinsessie dij mie de kop roeg muik mit heur zes onderboxems, drij onderjurken en de rest van de garderobe woar dij grode klaaierwinkel in Onstwedde jeloers op zol wezen.
Prachtege verhoalen van as n Tsaar nait meer voldee wuir e vermoord deur zien lijfeigenen, mor as hai ze deur haar wast aansom, den sluigen de Tsoaren mit de noamen Alexander en Nicoloas genoadeloos tou.
Sint Petersburg stad oet mien dreumen ik kom der aan!
Eerst eem bie Rütenbrouck de 31 op richting Leer, Oldenburg den wat gedonder mit de wegen bie Delmenhorst, dij verrekte stoplichten doar waiten je ja wel…, den Hamburg, Denemarken.
In gedachten bin k weer in 1977 in Denemarken. Ik was jong, haar stiekom tovertebak bie mie, kon Donna,Donna, Donna oet de kop op mien gitaar speulen en k traktaarde de haile jeugdoafdailen van Birkhede Camping op jenever oet Holland.
Naargens is de noam van Hoogholt zo prezen as dij oavend aan t meer in Denemarken. Mor de raise gait wieder. k Dreum der nog n etappe aan vast en kom deur Noorwegen en Zweden. Bin hailemoal van mien stuk as ik in Stockholm Agneta van ABBA zai lopen. Mor ja, in n dreume kin ales.
Der lopt aal n kiddel achter heur aan. Paparazi zeker.
Zo rie ik wieder over n smaalachteg weggie in n vlak landschop mit veul bossen.
k Lach in miezulf as ik alweer mit de kop der nait bie deur Finlaand rie en versteld stoa van de veule baarkebomen.
Widde bomen,bomen, mit n zulvern hoed en op summege ploatsen hangen ze stief vol hexebezzems.
Ik heb n gitaar van baarkenholt. n Blonde gitaar nuimen wie insiders dat.
n Blonde gitaar oet Finlaand…. Bin ik aal in Finland???
Hè, wat is dat nou? Jipsingbourtange? U rijdt te hard?
Shit! Flits! Ah, nee hè…..!

2 reacties:

  • Mooi verhoal Alex,
    Zo dreumt de aine over Skandinoavie en d'aander over Grunnen en Drenthe. Wie binnen nog nait zo hail lang vot oet Gasselternijveenschemond en wonen nou in zuud Noorwegen, mor 't is schier om emen grunnigs te lezen op dien weblog.
    Groet'n Harold.

    Door Blogger Harold, Op 1:46 p.m.  

  • Moi Harold, Wost leuven of nait mor ik zit in n internet cafe in Kinsarvik en bin hailemoal onder de indruk van Noorwegen.
    Wie vuilen ons hier hartstikke klaain.
    Mooi dast eem reageerst in t grunnegers. Groetn alex

    Door Blogger Noordmannen, Op 4:51 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage