Alex Vissering

zaterdag, augustus 12, 2006

Nieuwtjes

Eind Augustus ga ik met een team van de KRO televisie een “Wandeling” opnemen.
Met Hella van der Wijst loop ik o.a. door Westerwolde.
Hella probeert met haar gasten de diepere gedachten naar boven te krijgen en ondertussen te genieten van de sfeer en de landschappen tijdens het gesprek.
Datum van uitzending volgt z.s.m.

Eind Augustus verschijnt de nieuwe Noorderland.
Met verslaggeefster Janine Hoekstein ben ik een dag door Westerwolde gereden.
Ze heeft me geïnterviewd en dit alles staat in het September/Oktober nummer.
Noorderland is een nieuw tijdschrift over de drie Noordelijke provincies; over actief recreatief buitenleven,natuur, cultuur, wonen en alle andere goede dingen van het leven.

Vanaf begin September hangen mijn foto’s bij Sportcentrum Nico Jager in Winschoten.
Alkie Weerts en Nico Jager zijn naast eigenaars van een sportschool ook cultuurliefhebbers en hebben regelmatig exposities in hun Sportcentrum.
Het sportcentrum is aan de Bovenburen 104b te Winschoten.

Er hangen momenteel foto’s van mij in Theehuis De Noordmee in Sellingen.
Aan de Dennenweg bij het zwembad is een theehuis en VVV kantoor.

1 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage