Alex Vissering

donderdag, april 20, 2006

Sorry

Sorry, geen weblog de vorige week.
Druk gehad met veel dingen.
Is dat eigenlijk wel zo? Of had ik geen zin om weer zo’n onzin verhaaltje op mijn site te zetten?
Zit ik voor de kat z’n viool stukjes te typen?
Mijn diepste gedachten aan het papier toe te vertrouwen en ook nog te delen met de geachte lezer, als die daar dan wel is?
Maakt ook niet uit.

Ik weet dat er een aantal vaste lezers zijn en die maken mij er op attent dat er de vorige week voor Pasen geen stukkie was.
Wat was nou het geval?
Donderdag was ik het van plan, maar moest ik aardappelen schillen, potje koken,je kent dat wel. Daarna ben ik verschrikkelijk in slaap gevallen en werd in de reclame tussen De wereld draait door en het Journaal met kwiele uut de bek wakker omdat de een of andere idioot met zwaar gemotoriseerd voertuig de Hoofdkade als circuit gebruikte.

Ik weet niet of u dat bekend voor komt als je verkeerd in slaap valt.
Je hangt met je kop op een stoel en hebt geen steun voor je hoofd.
Doordat je slaapt, werkt je balans ook niet goed en schrik je af en toe op uit je slaap en bungelt je hoofd ergens tussen het koude kopje koffie en de geurkaarsen van de Blokker, tussen hemel en aarde, je tong hangt half uit je bek en je bent het gevoel van trots en eerbaarheid totaal kwijt.

Als u mij dan zou zien, zou u denken: Is dat nou die zanger/rattenvanger met z’n grote bek of een demente bejaarde in een zitbed die om brinta schreeuwt en niet kan praten.
Een onterende bezigheid voor de passerende toeschouwer.
Voor de persoon in kwestie gewoon een gevalletje van een dipje wegwerken.
T Vervelende van dit alles is, dat mijn tong altijd zo opzwelt en ik de controle over mijn mechanische delen in mijn nek kwijt ben.
Na een paar minuten gaat het wel weer.
Vrijdag was Goede Vrijdag.
Zaterdag weg.
Eigenlijk had ik geen zin om iets te schrijven.

1 reacties:

  • Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
    »

    Door Anonymous Anoniem, Op 8:50 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage