Alex Vissering

vrijdag, oktober 13, 2006

Eikels


Mooie week gehad. Wel druk, maar nait zeuren.
Veel geleerd hoe het moet en hoe het niet moet.
Dinsdag jl. heb ik opnames gemaakt voor het programma “De Wandeling” van de KRO. Leuke mensen en een leuke dag gehad!
De weersverwachting van Piet was geweldig en de mensen uit Hilversum waren zeer optimistisch en hadden er zin in.
Het begon laat in de morgen te motregenen en het is de hele dag niet meer droog geweest.
De opname van “Westerwolle”bij het Zuidveldsluis moest onder een paraplu anders was m’n Martin ook nog nat geregend. In de polder bij Statenzijl afscheid van het team genomen. Geurt zet’m op!

Waardeloze weerman die Paulusma. Kan nog niet één dag in het voren het weer voorspellen.
Woensdagavond presentatie gedaan in Veendam bij een scriptie wedstrijd in de bejaardenzorg. Niet mijn wereld. Schoenmaker blijf bij je leest!

Er hangen veel eikels in de boom voor ons huis.
Bij een redelijke windvlaag is het net of het sokkenbataljon mijn huis beschiet.
Niets is minder waar. Een grote groep eikels valt steeds op mijn dak en het is nog lang niet afgelopen.
Er hangen zoveel eikels aan deze boom dat het volgens alle zieners en piskijkers wel een hele strenge winter zal worden.
Ja hoor. Als de muskusrat diepe holen graaft komt er veel ijs en blijft het tot Maart winter. K Hoor het nog een oude reeds gepensioneerde collega zeggen.
Een kleine week later was het dooi en het heeft de rest van de wintermaanden lekker gekwakkeld tot eind Februari toe.

De herfst is begonnen , Drs.P en Cornelis Vreeswijk zijn grootheden, Ik ga op de PVDA stemmen omdat die alle Waterschappen op willen heffen, 4 november zing ik een benefiet avond voor mijn vrienden van het kerkje in de Sellingerbeetse(aanvang 8 uur) en volgende week zijn we in Oost Duitsland alwaar wij de kraanvogels gaan spotten en waar wij vers gerookte vissen gaan eten en gaan genieten van mijn geliefde Oostzee.
Yes!
Vakantie! Au revoir…..
Tjeu!

Jezus….. retteketet!
Allemaal eikels op t dak.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage