Alex Vissering

zondag, maart 23, 2008

Noordmannen/VisseringsVisie/Boerakker

n Moment veur diezulf doar gait dit over. Veur de aine is dit n n lange wandeltocht in storm en regen langs t Pieterpad en veur d aander n mörn noar n dobbertje stoaren in de felle zunne aan de wieke.
Wie hebben allemoal ons aigen rituailtjes. Klaine dingkies dij n aander nait wait.
Zo binnen der luu dij specioal mit t rechter bain oet berre stappen omdat ze leuven dat, as ze dat nait doun de himmel noar beneden komt en ongeluk en verdrait heur dail is.Kist ook gezoamelek minseleke frutsels oetwisseln in proatclupjes en georganisaaierde therapeutische verainens.
Nait wieder vertellen hur mor ik proat as ik in t veld bin in miezulf.
Ik vertel mie wak doun mout, woar of k bin en oaf en tou vertel k miezulf n goie bak, zodat ik goadesloagen deur kieviten, robientjes en gele gorren hailemoal in n deuk lig.As der koien in t wailaand lopen spreek ik ze tou. Eerst zachies en doarnoa mit woare stemverheven redenoatie techniek. Ik perbaar de wichter zo te beruiren dat der twaispalt ontstait en dat ze huppelnd in groepjes van drije oetainvalen.Slechts boegeroup is den mien loon en ik lach mie de buutse oet.
T Is stief belangriek dat elk individu wat dut wat de rest van de wereld nait van hom of heur wait. Ik bedoul hier gain slechte of criminele dingen mit mor, zoas ze dat zo mooi zeggen: Therapeutische handelingen. Meneuvels woar dien binnenste ‘ik’ beter van wod. Gain oppervlakkeg massageknutsel mor daipere gedachten dij wie minsen bie ons droagen en mouten koesteren zoas t bloumpie en de ieme en zoas t peerd en Ome Loeks.
Zieleknieperij hait dat, de psyche van de mins beruiren, proaten over dien kindhaid in n proatgroepje, over dien versloaving, angst, dreumen en nuim mor op. Professionele luu binnen der om ons doar de weg in te wiezen. Gelukkeg mor!
Elke zokzulf respecterende HBO er het tegenwoordeg zien aigen therapeut.
Zittend op de grond in de Winnetou zit of proatend tegen bomen dij in t bos stoan vinden wie onze weg in dizze geestelijke wirwar van geneeswiezen en TiTa tovenoar praktieken.
De Jomanda’s en Tjakka’s vlaigen ons deur de snorre, hekserij en beunhoazerij in de geesteleke gezondhaidszörg vieren hoogtij op de RTL en en SBS’n.
Jezus en Allah kinnen wel inpakken. Het gait hier om Uri Geller, DR Phil, en foute tillevisie dominees. De Fred Kapsen van de moderne tied verneuken en bedraigen de massa. De massa dij schoapachteg achter dizze koukebakkers aansjouwen en vervalen in geesteleke en financiële nood omreden de kuur van dizze laaielichters is goud veur mor twij uur bevrediging.
Doarnoa is t weer kommer en kwel in de bovenkoamer. De maiste harsens binnen overstuur en de psychische nood is hoog, zo hoog dat therapeutische geneeswiezen hun Wotterloe vinden in de voelnisbakke en de WC pot.
Slechts de horoscoop van de Libelle kin hier helpen.
Ik heb de oplössen veur dit algemain probleem!
Dizze oplössen is al zo old as de weg noar Rome en het mie der verschaiden moal deurhin sleept as ik in n geesteleke dip zat.
t Is wel bie de wet verboden .
De beste therapie van de haile wereld is vuurtjebraanden.
Perbaard mor ais,vanoavend, tegen n uur of aachte….

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage