Alex Vissering

zondag, maart 02, 2008

Noordmannen/VisseringsVisie/Peizermade

De toal is geliek n plant of n daar. T Is aaltied in bewegen en nije woorden en begrippen doun heur intrede in onze nijmoodse wereld.
Elke femilie het zien aigen gebruukjes en woordgrapjederij en zulfs ons boerse dialekt schient n stuk of negen vörms te kinnen.
Op t Hoogelaand zeggen ze: vaaier, in Stad, vère bie ons, vare en kist mit vaire,vèr,en voier ook n hail ende kommen.
Mien voader zee aaltied: Mofopefozeoosobajoteoos wat zoveul betaikent as:
Maal volk, peerdevolk, zegt aal sokkenbataljon tegen ons.
En hai haar meer van dij stekken, as joe mie vertellen kinnen wat n amtampie op n kwarriewarriemeuln is?
Ik bedoul mor te zeggen dat wie nait teveul mouten verzaanden in n soort middelaiws grunnegers en nedelands en ik vind dus ook dat wie progressie en innovoatie in de toal n kaans mouten geven.
Lest pruit ik Grunnegers voor n schoulklasse mit kinder, pubers van n joar of dattien dij mie aan zaten te kieken asof ik zo van Mars kwam.
Achternoa vonden ze t best wel cool wa’k dee, hoop ik, mor kist maarken dat der n beheurlek gat zit tussen de kids en viefteg plus.
Ze proaten n soort abacadabra telefoon toal.
n Mengelmous van ABNederlands , oafkörtens en engels mit bewegens van de aarms en haanden.
Jonges en wichter binnen boys en smax en ast aine in t wild tegenkomst zeggen ze:’Jo, alles chill’.
Streettoal, zo nuimen ze dat, het verdringt in de Randstad al het gewone Nederlands.
Ik zat veurege weke zundagoavend mit n schriefblok en n penne veur BNN te wachten op het dictee der Nederlandse straattaal.
Mit jeugdeg elan, mit de tied mitgoand zat ik te takken mit mien poedie dij mie disse dee, en vruig of ales fokke bon mit mie ging. De dagoe dij mie veul doekoe kost het zat mie wat schoapachteg stoer aan te kieken.
Mit zien fokke sancha keek e asof hai watra zagen brongen en ale pieps in de nittie gingen in de bling,bling brasa der vandeur. Ik besloot doarum de fokke ploade te poetsen en licht te reizen omreden de pieps takken hadden dat der stript wuir.
N Chickie zee: ‘Alles bon’, tegen mie en ik geruik in oming dope om heur fokking fitje en besloot n visit te brengen aan Don om ais goud door je speakers te blazen.
O ja, ik zat mit n schriefblok en n penne veur BNN te wachten op het grote dictee van de Nederlandse straattaal en zakte noa n menuut al in.
Hip Hop is de boasis van dit fenomeen en tiedens dizze oetzenden gingen ale deelnemers nat, behaalve t wicht van Schuurmans.
Hier hoak ik oaf, hier kom ik nait meer mit en verzoep ik in n verregoande stoat van veroldering, ontknoping en woarschienlek ontbinding en nostalisaaier ik miezulf tot ain conservatieve Noordman.

Shit, ik heb kakka aan de patta. Wie spit de takkie van de strata?
Fogging vet! See you later pieps!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage