Alex Vissering

maandag, oktober 13, 2008

Noordmannen/VisseringsVisie/t Zandt

Mit in mien achterheufd t deuntje van de zilvervloot en gedachten aan vervlogen tieden dou ik nog n olderwets spoarbankboukje haar stoa ik in t Verbindingsknoal tuzzen Veelerveen en t Rhederveld. De liesleerzen lopen sikkom over en n iesvogeltje vlaigt op mie tou en schrikt zok de pleures as hai mie in t wotter stoan zugt. De foeke dij ik as Muskusröttenvaanger der Provincie Grunnen controleer is gelukkeg leeg en ik kroep mit n poar katachtege bewegens de wale weer op. Geld het mie aaltied al interesseerd. Ik dreumde n moal da k riek was en da k ales kopen kon wa k wol. In dijzulfde dreum kreeg de haile wereld n verschrikkeleke pest aan mie omreden k was mit aal mien sinten de grootste kniezebieter van Stad en Loug.
Mien kasteel op Westerwolde en mien Epson gruine Range Rover waren gain garantie veur levensgeluk en mit elke dag n aander consumptieve bevredeging, veul dure gitaren, golden kettens, speedboten en zulfs n boswachtertjegruine stropdaze wuir k aal ongelukkeger en begon te verlangen noar beroup in de vrije netuur.
Dou schrok ik wakker en haar kopzere. De piene in de kop was zo filaain da k 2 aspirientjes deurslook en stiekom op de bankoafschrift in t burootje keek of dizze dreum bedrog was. Joa dus.
In de tied van de betoalcheque vuilde ik aal naddeghaid. K Zörgde da k sinten in de buutse haar en mien wantrouwen tegen dat nijmoodse pepieren gedou wuir mie nait in daank oafnomen.
Bist conservatief, most mit de tied mitgoan en ik herinner mie ooit n achterbakse winkelbedainde dij mie, woarschienlek deur mien uterlek nait vertraauwde en het pasje mit t banknummer en mien handtaiken wel drij keer controleerde, noar zien boas ging en loater vruig of dat mien echte noam was en as dat zo was, of ik aine van Jan de Spreker of Jan de Zwieger was, dij gloeperd.
Mien verleden mit de cheque en loater de euro check is der aine van hoat en laifde. Tiedens de euliecrisis in de 70 joaren heb ik dizze ellende al veurspeld en ruip doudestieds:’ Wacht mor, t wodt nog veul aarger, der komt n tied dat diesel n doalder kost’!
Nou, anno 2008 stoa ik in t centrum van Troapel in de openlucht te pinnen. Het woord alleneg al. Pinnen. In opperste concentroatie perbaar ik mit de zunne in de rugge t beeldschaarm te ontciefern terwiel n veurbieganger aan mie vroagd: ‘Wissen sie wo hier die C 1000 ist?’
Schrokken deur dizze onverwachte vroag en mit mien aangeboren onhandeghaid sloekt de mure mien pinpas deur en ik stoa veur lul op stroade. T Schient dat noa de 3e moal de boudel op tilt goat.
Zo stoan de zoaken der veur. In Noorwegen en Frankriek kin k nog gain dubbeltje opnemen omdat dij verrekte credietkoarde veur zokzulf begunt. Mit de rest van t plestieken kaptoal most n haile stad deur om aan n poar loezege sinten te kommen en volgens de A.L.E.X. index wodden wie verneukt deur Banken en de heren dij mit veul crimineel egards dizze boevenclups regeren. Zo ist en nait aans!
Ik mot der de pot van op.Bie mie thoes vaalt de boudel nait om,nee ik dou aan reintegroatie.
Der hangt bie mie boven berre n wubkoarntjeblaauwe hoesholdsokke, n kanariegele vekanziesokke, n geitewollen noorse sokke mit n gat in de tone veur as de wasmesine kapot goat en n swaade sokke woar netuurlek niks inzit….
Zoas ik aal zee: ‘Geld het mie aaltied al interesseerd’.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage