Alex Vissering

vrijdag, februari 23, 2007

Tabe of nait tabe, dat is de vroage

Tabe of nait tabe dat is de vroage.
Ik betrap miezulf der op dat ik wel hail aarg aan t vergrunnegens bin.
Van ommerdag haar k vroaggesprek mit n wicht van de KRO roadio en dij vond mie mor n stoere kiddel.
Ik zit met de bla, bla, bla in zijn Landrover……. enz.
Doar heb k hom ook veur kocht mienwicht !

Zai leuven ales wa’k zeg, zo ist ook nog n moal en ik huif mor n stuk of wat ainlieners de ether in te smieten en ik wor beschuldigd van chauvinisme en nationalisme.
En woarom?
Godvergemie nog aan tou?
Omdat wies mit Grunnen bin. k Zai de vogeltjes vlaigen, de bloumpies gruien en ik perbaar van elke dag n schiere te moaken, en wees eerlieks, doar hebben veul luu muite mit omreden dat zai t zulf nait kinnen.
Is t nait den?

Wel kin noar zien waark hinrieden over n zaandloane?
Wel komt s mörns gain knipperlocht tegen?
Wel het de absolute vraihaid om n woord zoas doar is het Duutse woord “Habseligkeit” zunder blikken of blozen omtoalen noar het machtege Grunneger woord “Hebzoaleghaid” ?
Ikke!
As ik vind dat de zwarte, groene, grote bonte en kleine bonte specht in t Grunnegers, swaade, gruine, grode en leutje holtpikkers binnen den vind ik dat en den mot t swaade boukje van Simon dat in de volgnde drok vermelden.

Het vaalt mie op dat ik bie ale interviews t zulfde taimpie heb en dat ze t vreten ook.
Dus, ik kin ze ainglieks ales wies moaken.
Oaf en tou is der aine dij mie deur het en dat soort luu vroagen die t hemd van t gat en waiten wat mie beweegredens binnen.
Zai snappen echt woar t over gait.
De journaliste van Noorderland was ook zo aine.
Zai haar mie deur.
Da’s mooi, den kist over echte dingen proaten. Over t leven en over dood.
Over da ‘k zeunenentachteg joar wodden wil.
Over dat ik het verdom om in n keurslief van de moatschappij mit de massa mithobbel noar t ende tou om doar as n zombie d olle dag te slieten in de Meander te Veendam, Heggerank op Muzzelknoal of t Tuntlerhuus in Troapel.

Tabe of nait tabe, dat is de vroage…..
En nou ver de leste moal?
n Tjakker is n kramsvogel en olle Tjoard is de Dollard!

1 reacties:

  • En zo is t! Wieder kin k doar niks op zeggen.

    Door Anonymous Anoniem, Op 2:32 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage