Alex Vissering

zondag, april 08, 2007

Oetzenden (Noordmannen)

k Bin bliede dat wie der s’oavends uur bie hebben.
Kist mooi eem wat boetendeure doun veurdat t duuster wodt en het is bie mie zo, dat as de zummertied begunt , tillevisie noar t twijde plan verschoven wodt.
Mien laive tied wat hevve wat over ons hin had dizze winter. Nou ja,winter….
Reality tillevisie, make-overs, correcties van verolderde lichoamen, shows mit dooie lichoamen, ik wait t nait aal.
De verloedering van onze moatschappij gait gestoag deur, de geslachtsdailen vlogen as culinaire hapjes deur t beeld van de flatscreen en as ze nait aan t waark waren, waren ze wel in de revisie.
Goorlapperij alom. De aine viespeuk noa de aandere idioot verscheen op de tillevisie en etaleerde de ain of aandere vorm van potloodventerij en gefrustreerdhaid en t aargste is, wie keken der noar. Mit zien allen.
Ik ook hur.
Ik kin wel zeggen dat ik zat te zappen mor den laig k da’k barst.
K Heb noar minsen zitten te kieken da’k bie miezulf dochde:
“ Vissering mienjong doe krigst nait ales meer mit”.
As dit de nörm wodt bin ik baange dat ik hier en doar de boot mis.
Ik betrap miezulf derop da’k n conservatieve olle kiddel wor en dat ik het nog best vind ook.
Oaf en tou kom ik , netuurlek zappend van 1 noar 24, MAX tegen.
n Station veur de 50 plussers woar grieze mannen en rooie vrouwen heur opwachten moaken.
De Jos Brinken, Freek de Jonges, Ramses Shaffy’s en Mireille Bekooys vullen dit informatief programma en proaten wat over vrouger en wat of ze nou doun.
Oaf en tou is der n taboedeurbrekend onderwaarp mor ze duren nait te gek te moaken en dat huift ook nait in zo’n show.
Integriteit en respect veur de minsen doar gait t aigenlieks allemoal om.
Dat vind ik gelukkig bie de publieken en ik huif gain opsomming van de programma’s dij ik bedoul te moaken.

Noa n oavendje cultuur, actualiteit en nijs zap ik ales nog eem bielaangs en kom per ongeluk midden in spuiten en slikken terecht.
Jongeluu proaten of sex, drugs en kopzere en mit blouddeurlopen ogen en felrooie blosjes op mien waangen zit ik inains tuzzen weerdevolle hulpmiddeln, piltjederij en tovertabak.
Zulfs Philemon vaalt stil. t Wodt tied om op bêrre te goan.

De mooiste live oetzenden was oafgelopen weke bie mie achterthoes.
n Poartje winterkoninkjes hebben n nussie in krans aan mien schure moakt en t mannechie haar t wiefie n kedootje mitnomen. n Veertje.
Hai dee de baltsvlucht veur ons ogen, zong zo mooi en sloofde zok zo oet bie t verovern van zien prinsessie….
n Wondertje op anderhaalf meter oafstand. Vief gram pure laifde….
David Attenborough gaf nog net gain commentaar.

1 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage