Alex Vissering

zondag, april 15, 2007

Noordmannen (Visserings Visie)

Volgens de statistieken drinken wie ongeveer 101 liter thee per persoon per joar.
Veur de twijde wereldoorlog lag dit zo rond de twijhonderd liter per persoon en bepaarkte zok het theedrinken tot n poar soorten.
Wie hebben der in de loop van de joaren n hail rituaail van moakt en de commercie is der met n grode plons midden in sprongen.
Mos ik vrouger mit n theebuultje hin en weer, tegenswoordeg kin ik ainpersoons t/m zespersoons theezakkies kopen.
De smoaken allineg, wost nait goud van.
In elk restaurant krigst n segaredeuze mit allemoal gekleurde theezakkies onder de neuse drukt en den wodt der van die verwacht dastoe tuzzen nou en tien seconden n smoakje oetzöcht hest.
Gruine thee, goud veur de zog, donkere thee goud tegen exceem en schilvers in de boart, sinasappelthee mit n extra vitamine C-steut, en goa zo mor deur.
De dainstege studente vind t kissie aal zwoarder wodden en ik kin gain keuze moaken mit t resultoat dat ik per ongeluk pepermuntsmoak kais.
Gatverdamme, k haar nog laiver cactus of meloen den pepermunt.
Mor alla, mit onhandege bewegingen begun ik mit t zakkie in n glas hait wotter te frutseln en jau hur, t duurt mor eem en de toafel zit onder de thee.
Ales stinkt noar pepermunt en de appeltoarde stait in n sompeg badje van pislaauw wotter oet mien theeglas en de roomslag begunt van ellende te verzakken.
Dit, doames en heren is de theecultuur Anno 2007.
Geklootviool op de vaarkante centimeter, gekloetjeklaai van n leek.
N Man van de wereld dij vrouger groot wodden is aan de toafel bie zien mouder mit het beroemde koppie thee mit t meelkoekie, t meelkoekie in de thee luit zakken perbaarde hom der hail oet te kriegen mor tot zien grode schrik zag dat de helfte van t koekie in de thee verschwond, dij man zit hier mit n complex.
n Theecomplex.
Ik wait dat der fluoride, theïne en anti oxidanten in zitten en dat der n link is noar zaiktes en gezondhaid.
Ik wait ook dat de gemiddelde theedrinker veur mietje oetscholden wodt.
Kin mie niks verrekken, den mor n mietje, ik vind thee gewoon lekker.
“Thee Lex?” zeggen zai aaltied tegen mie en den zeg ik : “Oh, n koppie thee, lekker man. Dou mor, ast mor gain pepermunten thee is”.
Denken joe dat ik de nije dag mit staarke koffie begun?
Vergeet t mor!
Dizze man begunt elke nije dag in zien wonderschone leven mit n koppie thee, laifst rooibos mor Earlgrey mag ook.
Thee mit widde punten fiekedom, fiekedom, fiekedieriedom….
Rest mie nog de vroage.
Is n theedeskundige n theoloog?

3 reacties:

  • Moi Alex, tiedens de Noordmannen (mooi programma is dat) heuren wie aingoal stukkies natuur veurbiekommen. Vandoage ook weer. Der was ain vogel dei wie hier bie huus ook voak heuren, mor nog nooit zain hebben. Het geluud is hail hard en t is ain en dezulfde toon, t Is dus gain tjif tjaf. Ik nuim hom noodgedwongen de tjif tjif, mor dat klopt vast nait. Waist doe hou zo aine hait?

    Door Anonymous Anoniem, Op 1:24 p.m.  

  • Moi Andries,

    Ik heb drij meugelekheden.
    Of de vinke, of de heggemuske of de boomklever.
    De heggemuske zat ook in Winschoten en liekt veul op de tjif tjaf mor zingt veul mooier.
    De vinke liekt doar weer op en de boomklever moakt n hail haard geluud en zit in olle bomen.
    Eem googlen bie vogelsonogrammen?

    Door Blogger Alex Vissering, Op 10:45 a.m.  

  • Moi Alex,

    't is die lukt, google wait t nait. Ik docht dat google alles vinden kon, mor nee heur, vogelsonogrammen was te stoer. Verder perbaaiert en dou kwam ik de prachtege website soortenbank.nl tegen. Mor..... de geluden stoan doar fonetisch opschreevn. Most zulf de geluden der bie moaken. Klinkt net as of aine in t portugees veurleest dei de toal nait kent. Wie hebben doarbie wel een hoop lol had. Lestens bin ik beland op www.vogelvisie.nl en doar kwam ik der achter dat de vogel dei ik tjiftjif neumde messchain toch wel de tjiftjaf west het. De boomklever liekt dr ook veul op. Ik bin weer hail wat wiezer worden, bedankt.

    Door Anonymous Anoniem, Op 7:45 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage