Alex Vissering

zondag, april 22, 2007

Noordmannen ( Visserings Visie)

As het veujoar wodt heb ik aaltied ain of twij doagen dat ik mie in het toentjegebeuren stört en mie met toeneerde, zoadjederij en bloumbakken vermoak.
Der staait bieslook in olderwetse potterie, dille in verrouste kolenkitten en de swaalfkebloumkes, viooltjes stoan in de terracotta gegloazuurde schoalen op de staigerplaankentoafel achterthoes op t terras.
Dizze buie van overmoatege hoeslekhaid heb ik mit t verstrieken van de joaren aal voaker.
Vrouger duurde t n dag en nou aal twij doage.
Vrouger was ik gain winkel in te houen mor nou goa ik broaf mit de vraauwe boodschoppen doun en begeef mie achter t karrechie as n volleerd hoesholder- lek inkoper in de schare van mien directeur en ekonomisch manager in allerlei supermaarkten en ketens met felle kleuren en dito noamen.
Hier zit m nou net de kneep. Kiddels, mannenbruiers, zai hebben ons in de buutse!
Wie binnen der instonken! Doe, ik elke kiddel is slachtoffer van de psychologen van de Aldi, Jumbo, Lidl en Ikea en de veule aandern.

Wel het nog nait het koffertje met ale moaten boren, bitjes en kruuskoppen?
Wel het nog nait de minischroevendraaierset in olijke ophangverpakking?
Eerlieks zeggen. Welke kiddel, welke echte kiddel kickt nait op de schuurtjes pruloaria van dizze grootgrutters.
Vingers opsteken!
Wel de oploadboare boormachine in rood, gries en gruin nait het dut nait mit.
Wie proaten op verjoardagvesides allineg mor over de koopjes in het mannenschuurtje.
As der aine is dij de boot mist het, dij weke den is hoongelaach zien dail.
De haspels, telescopische hegescheern, decoupeerzoagen,mp3 speulers mit ingebaauwd kompas, 109 dailege vishengelset, de snorkelset, spanningszuiker, wotterpas, goatenborenset het ligt bie mie in t schap. En ik bin der tröts op!
Dizze weke heb k nog distelsteker en n accugrasschere,strimmer,verticuteerder,hegeschere en krummeldaif scoort en ik kin de Fröbelmiddag nait oafwachten omreden ik heb nog gain fietsbodywaarmer, popcornmachine en geroaniumstront.
Kopies veur echte kiddels!
Bie mie int schuurtje heb ik n specioal schap veur de plestieken koffertjes met de diverse machines derin.
Mien stekkerdeuze is anderhaalf meter lang omreden ale adapters van mien aparatuur is kloar om te wodden gebruukt in klusjes in en rond het hoes.
3,4 volt tot 24.7 volt swaade blokken zitten in de riege aan t stroom en ik bin wel n uur per dag aan loop om dizze boudel in goie boanen te laiden.
Veur de dubbele koffers mit boren, zoagen en dopsleudelsetjes heb ik n apaarte plaanke moakt op ooghoogte. De snakplaanke.
As der n voage kennis of femilielid in mien schuurtje komt baid ik hom n te kold pilsie aan en begun geliek te bloasen over mien raive.
Ik zit mit ain probleem. K Heb dizze weke per ongeluk de rechtshandege achtdailege golfset mit regenhoes kocht.
Wel wil dij mit mie ruilen veur de spoitpistool van de terrasreineger?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage